Operativne usluge
Pravne i administrativne usluge
Usluge podrazumijevaju definiranje svih bitnih obrazaca za zadovoljenje zakonske regulative i/ili nužnih za otvaranje tvrtke i njezino funkcioniranje: registracija tvrtke; otvaranje žiro-računa tvrtke; izrada pečata; NKD razvrstavanje; pronalazak poslovnog prostora i opremanje istog; registracija web domene; sklapanje ugovora s TK operaterima; prijava u nadležnu Poreznu upravu; podrška u kompletiranju projektne dokumentacije i ishođenju dozvola te prikupljanje ponuda za sve vrste usluga i proizvoda koje će jedan ured trebati za normalno funkcioniranje.
Usklada sa zakonskim okvirom
Investitorima i/ili onima koji se odluče pokrenuti (razvijati) posao u Republici Hrvatskoj potrebno je informiranje o načinu usklađivanja s aktivnim zakonima u RH. U cilju kvalitetnog informiranja i pravilnog usklađivanja, tvrtka Boost je u mogućnosti ponuditi sljedeće usluge:
- Definiranje odluke o slijednosti numeričkih brojeva računa i blagajničkom maksimumu
- Prijava baze podataka u AZOP
- Zadovoljenje minimuma zakonske regulative iz domene Zakona o radu, Zakona o zaštiti na radu te Zakona o zaštiti od požara
- Odabir specijalista medicine rada te poznavanje procedure kod ozljeda na radu
- Definiranje proizvoda i uređaja koji moraju proći proces atestiranja, definiranje štetnih tvari u proizvodnom procesu ako takav postoji te analiza atmosferskih/klimatskih uvjeta za rad
- Knjiga poslovnih udjela, knjiga nadzora iz zaštite na radu i slično
- Zaštita žiga (na nacionalnoj razini)
Business intelligence i izrada feasibility studija
Naš stručni tim za Vas će izraditi feasibility studije u kojima su sažeti svi elementi nužni za inicijalno promišljanje ulaganja u određenu industriju ili zemljopisnu regiju. Između ostalog, navedena usluga može uključivati mystery shopping (tajno kupovanje) i sve ostale usluge prikupljanja i evaluiranja informacija bitnih za potencijalni investicijski projekt (SWOT analize) te pregled relevantnih trendova u zemlji i regiji. Analize uključuju i pregled tržišta i konkurencije s ključnim pokazateljima struke (market trends and benchmarks) te pregled zakonske regulative.
Poslovni planovi
Navedeno podrazumijeva:
- Razradu strategije tvrtke klijenta
- Analizu ekonomskih i financijskih trendova (interno i eksterno)
- Analizu tržišta i SWOT analizu
- Strategiju razvoja ljudskih resursa
- Pristup prodajnim strategijama s operativnim planovima prodaje
- Financijske elemente (CAPEX, OPEX, prodaja po distributivnim kanalima, tok novca)
- Marketing analizu i plan aktivnosti
Financijske analize
Navedeno uključuje pregled inicijalnih troškova investiranja u Republiku Hrvatsku, budžetiranje troškova za tražena razdoblja (prvu godinu i/ili prvih nekoliko godina (ovisno o zadanim parametrima), usporedba s istim ili sličnim projektima, usporedba podataka s tržišnim trendovima i službenim podacima državnih tijela Republike Hrvatske).
Outsourcing
Outsourcing podrazumijeva povjeravanje (vanjskim izvršiteljima) dijela proizvodnje ili usluga koje nisu osnovna djelatnost nekog poduzetnika, a sve kako bi se osigurala stručnost i najbolja kvaliteta proizvoda ili pružanje usluge. Sukladno tome, Boost uspješno vrši one segmente Vašeg poslovanja koji nisu Vaša glavna djelatnost. Suradnja se može odvijati na mjesečnoj ili godišnjoj razini, ovisno o potrebama klijenta. Eksternalizirane aktivnosti mogu biti HRM, branding, menadžment ICT potreba i slično, kao što je već ranije navedeno.
Rent a menager
Navedeno podrazumijeva operativno upravljanje tvrtkom do trenutka preuzimanja iste od strane investitora, a (između ostalog) uključuje odrađivanje inicijalnog tržišnog pozicioniranja, ostvarivanje kontakta s dobavljačima/kupcima, potencijalnim partnerskim tvrtkama, uspostavu kontakta s lokalnim vlastima, prikupljanje svih relevantnih dokumenata i dozvola. Dodatno, podrazumijeva i podršku u monitoringu i menadžmentu projekta kao i definiranje organizacijske strukture, matrice radnih mjesta (uključivo i regrutaciju i selekciju kandidata) te organizaciju edukacija i treninga za radnike.
Odnosi s investitorima te potraga za investicijskim mogućnostima
Navedeno podrazumijeva pomoć u nalaženju alternativnih izvora financiranja na domaćem i međunarodnom tržištu kapitala. Boost je u mogućnosti u ime klijenta ostvariti kontakt s čitavim nizom financijskih institucija (banke, investicijski fondovi, državne institucije, međunarodne financijske institucije). U Boost timu nalaze se osobe koje su bile ili još uvijek jesu angažirane kao investicijski konzultanti za institucije poput World Bank, EBRD i slično. Boost na sebe preuzima ulogu pripreme i organizacije sastanaka dok same pregovore vodi investitor.
Predstavljanje na sajmovima i poslovnim skupovima – rent a izlagač
Za Vas možemo osigurati sljedeće:
- Studija tržišta
- Matchmaking
- Analiza proizvoda na sajmu te prodajni follow-up
- Prevođenje i trgovinsko asistiranje
- Prateće usluge – organizacija štanda, prevođenje dokumenata, najam radne snage i slično
- Mogućnost odlaska na određene sajmove u regiji u ime klijenta
Evaluacija lokalnog predstavnika
Provodimo evaluaciju postojećeg zastupnika, distributera ili trgovinskog predstavnika na domaćem tržištu (po čitavom nizu parametara poput financijske stabilnosti, portfelja i brandova, poslovne reputacije, aktivnosti na domaćem i regionalnim tržištima, itd.).
Definiranje i pozicioniranje vizualnog identiteta
Navedeno podrazumijeva definiciju branda i branding strategija za pozicioniranje na domaćem tržištu uključujući dizajn i implementaciju knjige standarda, PR i marketing pozicioniranje branda, organizacija evenata, dizajn i izrada web rješenja te dizajn i tisak promotivnih materijala.
Analiza tržišne vrijednosti proizvoda/usluga
Navedeno podrazumijeva izradu izvještaja o konkurentnoj prednosti proizvoda ili usluge koja se plasira na domaće tržište. Analiza se radi na nacionalnoj razini u smislu cjenovnog pristupa i kvalitete, post-prodajnih potreba i aktivnosti te dostupnosti proizvoda ili usluge. Osim navedenog, prate se i faktori poput administrativne barijere za uvođenje istih na tržište, kompleksnost distribucijskih kanala, zakonska regulativa i regulativa zaštite okoliša, itd.
Istraživanje tržišta
Možemo organizirati manja (fokus grupe) ili ekstenzivna istraživanja tržišta, u skladu s pravilima struke i kvalitetnim uzorkovanjem, a vezana uz prijemčivost investitorovog branda. Boost može osigurati i CATI istraživanja, odnosno kako outbound tako i inbound kampanju te mystery shopping aktivnosti.