Što trebaju sadržavati poslovna web stranica i poslovni papir (memorandum)

web stranica i memorandum

Svi znamo (ili bi barem trebali znati) što sve treba sadržavati web stranica tvrtke prema GDPR-u – kolačići, skočni prozori, politiku privatnosti, privole…

No osim što je bitno stranicu uskladiti sa Općom uredbom o zaštiti podataka i Zakon o trgovačkim društvima također propisuje što jedna poslovna Internet stranica treba sadržavati, ali i poslovni papir (memorandum).

Prema Zakonu o trgovačkim društvima NN 130/23 čl.21 web stranica treba sadržavati sljedeće podatke:

  1. Naziv tvrtke i adresu sjedišta društva, te oblik društva (d.o.o., d.d., jtd, kd, GUI)
  2. Kratak opis djelatnosti društva,
  3. Iznos temeljnog kapitala sa naznakom da je uplaćen u cijelosti ili s naznakom koji dio nije uplaćen,
  4. Naziv trgovačkog suda kod kojeg je društvo upisano,
  5. Podaci o novčanim računima društva – tvrtka i sjedište pravnih osoba kod kojih se vode novčani računi društva, te brojevi računa,
  6. Prezimena i najmanje jedno ime članova uprave društva, a kod dioničkog društva i ime predsjednika nadzornog odbora,
  7. Kod dioničkog društva treba navesti i ukupan broj izdanih dionica.

Poslovni papir (memorandum) osim što bi trebao biti vizualno reprezentativan i prepoznatljiv trebao bi također sadržavati određene podatke. Ukoliko tvrtka tek uspostavlja odnos sa strankama ili posluju povremeno tada na memorandumu trebaju biti istaknuti podaci kao i na web stranici. Ukoliko se radi o kontinuiranoj suradnji dovoljne su osnovne informacije kao što su naziv tvrtke i adresa sjedišta društva. Potrebne informacije smještamo u zaglavlju i podnožju memoranduma:

Zaglavlje:

  1. Logotip ili znak ili naziv firme
  2. Kratki naziv tvrtke
  3. Adresa tvrtke
  4. OIB/Porezni broj
  5. IBAN/Banka
  6. Telefonim i Telefax
  7. e-mail tvrtke
  8. Web adresa

Podnožje:

  1. Puni naziv tvrtke
  2. Sjedište
  3. Naziv trgovačkog suda kod kojeg je društvo upisano
  4. OIB i matični broj
  5. Temeljni kapital
  6. IBAN
  7. Članovi uprave

Ono što dodatno savjetujemo je unificiranje dokumentacije, napravite jedinstveni vizualni identitet tvrtke.

Izaberite „svoju“ boju, font, veličinu fonta za naslove, podnaslove i tijelo dokumenata te ih primijenite na svu poslovnu dokumentaciju. Postanite prepoznatljivi.

Newsletter

Pretplatite se na naš Newsletter!

Izrada internetske stranice sufinancirana je sredstvima pomoći Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Saznaj više

Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.”.