Gašenje poslovnog subjekta – izmjena naknada

Od 24.01.2020.

Odlučili ste zatvoriti tvrtku te ste platili sve obaveze prema Poreznoj upravi, zaposlenicima i dobavljačima, no zatvaranje tvrtke ipak još nije gotovo. Vlasnici koji zatvaraju tvrtku moraju kompletnu dokumentaciju tvrtke predati Hrvatskoj gospodarskoj komori, odnosno državnom arhivu te za isto platiti. Međutim, dokumentaciju prati vrlo eksplicitan i jasan popis predanoga, te ako ne predate sve navedeno, naplatit će Vam se popisivanje, skeniranje, tehnička pomoć kod preuzimanja dokumentacije i dodatni (skriveni) troškovi. Stoga je vrlo važno da vlasnici poslovnih subjekata poštuju rokove izlučivanja dokumentacije svake godine, kako bi izbjegli dodatne troškove.

Pravilnik o iznosu naknade za pohranu i čuvanje poslovnih knjiga i dokumentacije društva nakon njegova brisanja iz sudskog registra (Nar. nov., br. 6/20) stupa na snagu od 24.01.2020.

Saznajte više na: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2020_01_6_85.html?fbclid=IwAR0E9FvFrERWBtFf3nVredg5CBirEG9An3gewvjPaVOV_tKP1FGPcpwdOPc

Newsletter

Pretplatite se na naš Newsletter!

Izrada internetske stranice sufinancirana je sredstvima pomoći Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Saznaj više

Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija”.